Curtea de Apel Suceava îi invită pe cetățeni se completeze un chestionar online cu privire la percepția asupra activității instanței: „Rezultatele sondării se vor materializa într-un set de măsuri care să conducă la optimizarea activității”

În perioada septembrie – octombrie 2021, Curtea de Apel Suceava desfășoară, prin intermediul unui chestionar online postat pe site-ul instituției www.curteadeapelsuceava.ro, o activitate de sondare a opiniei publice cu privire la percepția asupra activității instanței. Principalele aspecte cuprinse în chestionar se referă la furnizarea unui feedback din partea beneficiarilor referitor la calitatea serviciilor furnizate, eficacitatea măsurilor adoptate la nivelul instanței în contextul pandemiei Covid-19, gradul de încredere în actul de justiție realizat la nivelul Curții de Apel Suceava, precum și la identificarea vulnerabilităților și a modalităților de îmbunătățire a activității.

„Invităm pe această cale atât profesioniștii dreptului, cât și publicul care interacționează cu activitatea Curții de Apel Suceava, să își exprime părerea cu privire la aspectele cuprinse în chestionar, rezultatele sondării urmând a se materializa într-un set de măsuri care să conducă la optimizarea activității și, implicit, la creșterea încrederii cetățenilor, destinatarii actului de justiție, în activitatea îndeplinită în instanțele de judecată”, a transmis judecătorul Cristinel Grosu, președintele Curții de Apel Suceava.

Adauga comentariu