De ce sucevenii o să plătească scump pentru abuzurile lui Ghiță Flutur. Diferența dintre Suceava și Iași

Pentru că actualmente în România se reziliază foarte multe contracte de construire de drumuri și pentru că în Bucovina se construiesc mai puține drumuri decât în capitală ori decât ȋn Transilvania, dl Flutur a hotărât să-i epateze atât pe regățeni, cât și pe ardeleni și să rezilieze puținele contracte din Bucovina, de mai multe ori. Dl Flutur a purces la rezilierea contractelor după ce acestea fuseseră deja reziliate de către antreprenor (Sic !). Astă da medicament pentru a scăpa de durerile de cap!

Antreprenorul ne spune că pentru a fi putut termina lucrările la drumurile ce fac parte din Axa strategică Iași-Suceava, era nevoie ca, Consiliul Județean Suceava, să corecteze proiectul, să plătească lucrările suplimentare și să prelungească termenele de execuție a lucrărilor. Cum răspundeau fantoșii domnului Președinte Flutur la aceste Probleme ? La ședințe, îi luau în răspăr pe inginerii constructorilor, spunând că nu le aprobă programul de execuție, astfel încât vor fi și penalizați și neplătiți pentru lucrările suplimentare și fără durata de execuție prelungită.

Și pentru că Dl Flutur avea puterea de a executa mai întâi și apoi să numere și să măsoare, a lăsat deoparte celelalte virtuți ale domniei sale și a făcut ceea ce fantoșii săi transmiteau șoptind și gâdilându-se unul pe altul, constructorilor, a executat scrisori de garanție de circa șase milioane de euro și apoi și-a trimis pe drumuri camarila să măsoare și să cântărească defectele lucrărilor, astfel încât rezultatul să se pupe (vorba contabilelor) cu suma pe care a executat-o silit.

Dat fiind că, funcționarii Dlui Președinte știau că proiectul tehnic conține multe erori, dar nu prea știau drumurile, pentru că au lipsit din șantier la peste 200 de ședințe, venind numai la vizite ministeriale, s-ar putea ca aceștia să bată alte drumuri ori câmpii.

Actualmente antreprenorul a solicitat D-lui Flutur măsurătorile, însă a fost refuzat într-un mod delicat, ”vi le dăm numai dacă semnați mai întâi pe ultima pagină din cele peste 700 că sunt corecte”.

Aceasta se întâmpla la Suceava. La Iași în schimb, chiar dacă lucrările erau mai avansate, termenele de execuție au fost prelungite cu jumătate de an și lucrările au fost plătite la prețuri actualizate cu indicele de inflație din prima lună de contract.

Președintele Consiliului Județean Suceava voia să construiască drumuri cu viteza luminii și cu bani puțini plătiți la constructori, dar mulți rămași, pardon adunați în pungă. Voia să construiască cu viteza luminii pentru că tot ne-a obișnuit domnul Flutur că, aici în Bucovina, el este tatăl nostru care ne aduce lumina de pe tărâmuri sfinte, și cu bani mulți în pungă, pentru că așa era obiceiul în

Consiliul pe care îl păstorește. Oare procurorii or fi verificat toate pungile ?

Dacă constructorilor din Iași, care erau mai harnici li s-a prelungit perioada de execuție cu șase luni, de ce la constructorii suceveni nu li s-o fi dat nițel timp în plus ? Desigur, ne-am întrebat, doară așa ca să ne aflăm în drum, răspunsul este clar ca lumina adusă de foartedeparte de dl Președinte, time is money.

Credem că domnul Președinte al CJ Suceava s-a înșelat, suntem siguri că drumurile Bucovinei vor costa foarte mulți bani, evident bani care nu vor fi dați din pungile de la cingătoarea costumelor naționale ale politicienilor ori funcționarilor publici (acolo doar intră), ci vor fi plătiți de la buget; iar timpul va fi lung, atât pentru cei ce vor termina drumurile cât și pentru cei care vor sta în beci departe de lumina d-lui Președinte, dacă nu se va face vreun schimb de lumini ca la Paște.

Adauga comentariu