Mai multe primării din județul Suceava au efectuat dezinfectări prin intermediul unor persoane/firme neautorizate, în timpul stării de urgență

Conform raportului Curții de Conturi a României, realizat la solicitarea Parlamentului României pentru verificarea modul în care au fost gestionate resursele publice în perioada stării de urgență, reiese faptul că, în perioada martie - mai 2020, mai multe primării din județul Suceava au avut dezinfectat localitățile prin intermediul unor persoane sau firme neautorizate până la data prestării serviciilor.

Referitor la acest obiectiv verificat, au fost constatate o serie de deficiențe, după cum urmează:

  • Primăria Suceava și Primăria Fălticeni - efectuarea unor lucrări de dezinfectare periodică a lifturilor, casei scărilor și altor spații comune, la blocurile de locuințe, în baza contractelor de prestări servicii, cu unități specializate în servicii DDD, autorizate din punct de vedere sanitar veterinar, dar care nu au făcut dovada certificării conformității cu normele de igienă și sănătate publică, conform prevederilor Ordinul Ministrului Sănătății nr. 15/2020, aplicabil începând cu data de 14.01.2020.
  • Primăria Suceava, Primăria Rădăuți, Primăria Moara și Primăria Șcheia - prestarea unor servicii privind dezinfecția spațiilor din domeniul public al unității administrativ teritoriale (străzi, alei, trotuare, platforme și mijloace de colectare deșeuri) cu operatori economici, societăți comerciale/persoane fizice, care în perioada prestării serviciilor (perioada stării de urgență) nu erau autorizate de către Direcția Sanitar Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Suceava ca „Unități specializate care asigură servicii DDD”;

Întregul raport al Curții de Conturi îl puteți vedea dând click AICI.

sursa foto: comercial.0219662.ro

Adauga comentariu