Partidul Social Democrat Suceava este inexistent. În ultima jumătate de an PSD Suceava a cheltuit mai puțin de 900 de lei pentru a-și face cunoscute planurile și realizările pe Facebook

Partidele politice din Suceava au început campania electorală, fiecare după posibilități și după „arsenalul” propriu. Determinarea membrilor partidelor politice de a fi cât mai cunoscuți de cetățeni, pentru a strânge mai multe voturi la alegerile locale decât contracandidații/partidele adverse, se poate observa și prin sponsorizarea postărilor de laudă de pe rețelele de socializare, cum ar fi Facebook și Instagram.

În urma unei simple căutări în „Biblioteca de reclame” a Facebook-ului, se poate observa faptul că PSD Suceava nu se strofoacă mai deloc pentru a se arăta mai presus de adversarii de la PNL, USR și de la restul partidelor politice mai puțin cunoscute de suceveni.

Din luna martie a anului curent până la data de 5 august 2020, Partidul Social Democrat Suceava a investit 898 lei pentru a ajunge postările paginii PSD Suceava în newsfeed-ul cât mai multor utilizatori de Facebook și de Instagram. De pe 30 iulie până la data de 5 august, PSD Suceava a cheltuit 282 lei pentru sponsorizarea postărilor.

În ultima jumătate de an, PSD Suceava a sponsorizat doar șase postări, dintre care ultimele patru postări sponsorizate anunță candidatura lui Dan Ioan Cușnir pentru funcția de primar al Sucevei și candidatura Elenei Adomnicăi pentru funcția de președinte al Consiliului Județean Suceava.

Așadar, PSD Suceava nu a sponsorizat postările membrilor partidului ori pentru că Partidul Social Democrat Suceava încearcă să dea dovadă de modestie, fără a se lauda cu planurile sau cu realizările membrilor sau pur și simplu nu au cu ce să se lăude.

Like/Follow (7 august 2020):

În timp ce PSD Suceava a cheltuit în ultimele șase luni doar 898 de lei pentru sponsorizarea postărilor, Ion Lungu, actualul primar al municipiului Suceava, membru PNL, a cheltuit pentru promovarea postărilor 17.582 lei, în aceeași perioadă. 

Vă amintim că „săracul” Ion Lungu a pompat peste 17.000 de lei, echivalentul a circa 13 salarii minime nete, pentru a-și promova postările de pe Facebook în timpul pandemiei de coronavirus, până la data de 25 iulie 2020

Nu este de mirare de ce sucevenii nu știu cine este la conducerea PSD Suceava.

Adauga comentariu