PNL Suceava s-a lăfăit cheltuind peste 32.000 de lei pentru a-și sponsoriza postările de pe Facebook, de la începutul pandemiei până în prezent

Din luna martie a acestui an și până în prezent, organizația județeană PNL Suceava a investit 32.467 de lei pentru a-și sponsoriza postările pe Facebook și pe Instagram. Aproape zi de zi, PNL Suceava are cel puțin o postare sponsorizată care ajunge și în newsfeed-ul utilizatorilor de Facebook și Instagram care nu au „apreciat” pagina partidului.

În ultima perioadă, PNL Suceava a sponsorizat postările prin care face reclamă partidului sau membrilor acestuia, cu ocazia alegerilor de luna viitoare. Majoritatea postărilor în care s-au investit diferite sume de bani sunt cele în care PNL-iștii, printre care președintele CJ Suceava, premierul României, miniștrii, primarii sau candidații pentru funcția de primar, se laudă cu ce realizări au sau cu fel și fel de promisiuni.

Pentru a vedea care postări ale organizației județene PNL Suceava au beneficiat de un „impuls” financiar puteți da click AICI.


Primarul municipiului Suceava nu este mai prejos. Acesta a cheltuit peste 17.000 de lei, echivalentu la 13 salarii minime nete, pentru a-și sponsoriza postările în perioada martie - iulie 2020. 

Ion Lungu a investit bani pentru a se lăuda că le-a făcut susținătorilor săi de pe Facebook rame pentru pozele de profil cu mesajul „Susțin Ion Lungu”.

 

Adauga comentariu