Primăria Suceava a alocat peste 9.000 de euro pentru serviciile de mentenanță ale aplicației Suceava-EcoRide și pentru un pachet de licențe ride-sharing pentru jumătate de an

Conform SEAP, Primăria municipiului Suceava a atribuit direct un contract în valoare de 18.000 de lei (3.638,05 euro), fără TVA, pentru „furnizare pachet licente ride-sharing cu o durată de 6 luni” și un contract în valoare de 21.000 de lei (4.244,40 euro), fără TVA, pentru „servicii de mentenanță pentru aplicația Suceava - Ecoride pentru o perioadă de 6 luni”.

Descrierea prime achiziții este următoarea: „Servicii de furnizare Licența de RIDE – SHARING pentru un pachet de 50 trotienete/ luna. Licența de RIDE – SHARING are următoarele caracteristic pentru utilizator și pentru administrator: A. secțiunea utilizator: • plată prin intermediul unui card bancar; • vizualizarea trotinetelor și a locațiilor standurilor din compunerea sistemului; • permiterea deblocării unei trotinete din stand numai daca aceasta are bateria încărcată peste 20% prin intermediul unui cod QR; • permiterea andocării in orice stand care are un loc liber la finalizarea călătoriei; introducerea in baza de date a informațiilor referitoare la utilizator, identificatorul trotinetei folosite, data/ora de deblocare, nivelul bateriei la deblocare, data/ora andocării, nivelul de baterie la andocare; • validarea andocării in stand la finalizarea călătoriei se realizează dacă sistemul de senzori ai standului sesizează prezenta trotinetei. • Geofencing. Graniță stabilită virtual prin intermediul tehnologiei GPS, care permite modulului software să execute o acțiune când se depășește această zonă particulară. Trotineta care depășește această graniță se va opri lent. Trotineta va reporni când este adusă în interiorul zonei. Zonele în care este permisă funcționarea trotinetei sunt stabilite de administratorul sistemului (reprezentatul beneficiarului) prin intermediul panoului de administrare al aplicației; B. secțiunea administrare: • alerte și atenționări referitoare la funcționalitatea ansamblului trotinetă / stand (ex: nefuncționare încărcător deși trotineta este andocată, lipsă andocare trotineta, etc.); • se pot efectua, de la distanță, setări suplimentare pentru trotinete, după cum urmează: - limitarea vitezei de croazieră la 6, 12, 20 sau 25 km/h; - pornirea trotinetei în regim flotă controlată; - oprirea trotinetei – oprirea alimentării care conduce la transformarea in trotineta simplă (roată motrice liberă); - trecerea în mod antifurt – alimentare activă, roata motrice blocată și activarea automată a buzzerului ( sunet strident de sonerie care avertizează și atenționează auditiv neexploatarea corecta a trotinetei) atunci când roata motrică este forțată să se rotească; - activarea buzzerului ( sunet strident de sonerie care avertizează și atenționează auditiv neexploatarea corecta a trotinetei); • reprezentare vizuală pe hartă a traseelor efectuate de trotinetele din flotă”.

Descrierea celei de-a doua achiziții este următoarea: „1. Monitorizarea și întreținerea aplicațiilor (iOS și Android) a. actualizări constante ale tuturor dependențelor aplicației b. actualizări regulate ale aplicațiilor mobile atunci când este necesar (dacă se lansează un nou sistem iOS/Android, de exemplu, remedieri, actualizare a bibliotecilor terță parte) c. versiuni de testare și versiuni de producție (atât pentru App Store, cât și pentru Google Play) 2. Monitorizarea și întreținerea infrastructurii serverului de aplicații: a. verificarea jurnalelor de erori ale serverului. Remedierea erorilor care apar; b. actualizarea constantă a tuturor dependențelor aplicației (biblioteci terță parte); 3. Remedieri minore ale UI (User Interface – Interfata Utilizatorului), remedieri minore de erori; 4. Asistență tehnica pentru aplicație, prin e-mail și telefon in intervalul orar Luni-Vineri 09:00-17:00; 5. Timpul de răspuns pentru e-mailurile de la client va fi de cel mult o zi lucrătoare. Răspunsul va include timpul necesar pentru a remedia problema. A. secțiunea utilizator: • existența funcționalității de “portofel (wallet)” pentru efectuarea plății călătoriei; • la finalul călătoriei utilizatorul primește informația referitoare la costul cursei; • autentificare în aplicație pe bază de SMS primit la numărul de telefon declarat de utilizator; • parcare virtuală. Zonă delimitată virtual în jurul unui stand inteligent de andocare și încărcare. În interiorul acestei zone, utilizatorul are posibilitatea să închidă cursa, implicit să efectueze plata călătoriei. Parcarea unei trotinete în afara acestor zone nu permite închiderea cursei, iar pe cale de consecință utilizatorul nu poate să efectueze plata călătoriei; • existența a două tarife pentru călătorie – se aplică în funcție de locul în care a fost parcată trotineta. Tarif întreg (stabilit de beneficiar) dacă se parchează în zona de parcare virtuală. Tarif redus (procent de reducere stabilit de beneficiar), dacă trotineta se parchează în stand. • localizare trotineta care a fost abandonată sau deplasată în alte zone decât cele definite de aplicație pentru oprire conform sistemului de funcționare. B. secțiunea administrare: • pentru trasabilitatea utilizării trotinetelor vor exista informații despre utilizator / identificator trotinetă / port unde este andocată I timpul de ridicare (data, ora) / timpul petrecut în portul de andocare / nivel baterie la intrarea in port I nivel de baterie la ieșirea din port; • Geofencing. Graniță stabilită virtual prin intermediul tehnologiei GPS, care permite modulului software să execute o acțiune când se depășește această zonă particulară. Trotineta care depășește această graniță se va opri lent. Trotineta va reporni când este adusă în interiorul zonei. Zonele în care este permisă funcționarea trotinetei sunt stabilite de administratorul aplicației (reprezentatul beneficiarului) prin intermediul panoului de administrare al aplicației; • posibilitatea definirii zonelor de parcare virtuală; • atenționarea cu mesaj scris in aplicație sau cu un al mijloc a operatorului -dispecerului cu privire că o trotineta care a ieșit din zona agreată de aplicație sau a fost trecut automat în viteză de 6 km/h; • atenționarea cu mesaj scris in aplicație sau cu un al mijloc a operatorului - dispecerului cu privire că o trotineta se aproprie de limita celor 2 ore de funcționare conform ,,Regulamentul privind drepturi, obligaţii şi sancţiuni în utilizarea serviciului de închiriere trotinete electrice” pentru a lua masurile ce se impun de catre acesta pentru buna folosire a serviciului”.

Firma contractată este SC E-twow Electric Mobility SA, din localitatea Craiova, județul Dolj.

Adauga comentariu