Sucevenii pot accesa site-ul Primăriei pentru a evita cozile de la ghișee. Angajații unității administrative au început instructajul pentru a le oferi servicii electronice cetățenilor

Viceprimarul Sucevei, Lucian Harșovschi, a anunțat că astăzi personalul Primăriei începe instruirea pentru a învăța să ofere servicii electronice cetățenilor.

De asemenea, viceprimarul le-a reamintit sucevenilor faptul că pot evita cozile de la ghișeele unității administrative având posibilitatea de a accesa unele informații și formulare de acasă, intrând pe site-ul Primăriei.

„Reamintesc faptul că Primăria Municipiului Suceava asigură accesul online al cetățenilor pentru informații referitoare la petiții, impozite și taxe locale, eliberarea avizelor și autorizațiilor etc.
Vă recomand să accesați online informațiile și formularele disponibile pe site-ul primăriei.

De asemenea, la nivelul primăriei se instalează un portal web pentru servicii electronice și un sistem digital de administrare al documentelor (prin proiectul APLICAT), cu ajutorul cărora, sucevenii vor putea solicita online actele de care au nevoie (aviz/acord/autorizație/adeverință etc.).

Procesul va fi unul simplu: completarea unei cereri pentru înregistrare solicitare [➡] atașare document justificativ [➡] trimitere către primărie [➡] procesare solicitare [➡] generare act [➡] livrare prin portal împreună cu notificările pe mail/sms.

Proiectul este finanțat prin Fonduri Europene, valoarea totală a acestuia este de 2.777.418 lei, iar termenul de finalizare este 24.07.2021.

Începând de astăzi și până în 17 martie 2021, în cadrul primăriei vor avea loc activități de instruire a personalului care activează în cadrul departamentelor de specialitate, ce vor oferi servicii electronice pentru cetățeni”, a transmis Lucian Harșovschi.

Adauga comentariu