sponsorizari

PNL Suceava s-a lăfăit cheltuind peste 32.000 de lei pentru a-și sponsoriza postările de pe Facebook, de la începutul pandemiei până în prezent

scris de Claudiu Cojghiceanu / 17.08.2020 11:59 / 0 comentarii / 323 vizualizari
Din luna martie a acestui an și până în prezent, organizația județeană PNL Suceava a investit 32.467 de lei pentru a-și sponsoriza postările pe Facebook și pe Instagram. Aproape zi de zi, PNL Suceava are cel puțin o postare sponsorizată care ajunge și în newsfeed-ul utilizatorilor de... citeste mai departe

Partidul Social Democrat Suceava este inexistent. În ultima jumătate de an PSD Suceava a cheltuit mai puțin de 900 de lei pentru a-și face cunoscute planurile și realizările pe Facebook

scris de Claudiu Cojghiceanu / 07.08.2020 15:26 / 0 comentarii / 76 vizualizari
Partidele politice din Suceava au început campania electorală, fiecare după posibilități și după „arsenalul” propriu. Determinarea membrilor partidelor politice de a fi cât mai cunoscuți de cetățeni, pentru a strânge mai multe voturi la alegerile locale decât contracandidații/partidele... citeste mai departe

Actualul edil Ion Lungu a alocat circa 400 de lei pentru a-și sponsoriza postările de pe Facebook, de marți și până în prezent

scris de Claudiu Cojghiceanu / 31.07.2020 13:06 / 0 comentarii / 84 vizualizari
De la începutul acestei săptămâni, sucevenii au fost inștiințați, cu voia lor sau fără voia lor, cu privire la nu mai puțin de patru postări plătite de ale actualului primar Ion Lungu. Practic, aceste zi de zi a plătit câte 100 de lei pentru a-i fi lăudate postările și pentru a-i vedea... citeste mai departe