Un client nemulțumit a sunat la 112 pentru a anunța că este bătut de vânzătoarea unui magazin. Individul voia să schimbe un borcan cu dulceață cu unul cu sos de tomate

Ieri, pe la ora 19.00, un bărbat în vârstă de 49 de ani din satul Mitocași, comuna Mitocu Dragomirnei, a sunat la 112 și a anunțat faptul că a fost agresat fizic într-un magazin din localitate.

În jurul orei 18.30, apelantul s-a dus la magazinul respectiv pentru a face cumpărături. După ce a cumpărat tot ce avea nevoie, individul s-a dus spre domiciliul său. Când a ajuns acasă, acesta a observat că vânzătoarea i-a vândut un borcan cu dulceață și nu unul cu sos de tomate.

În aceste condiții, cetățeanul s-a întors la magazin pentru a schimba borcanul. Ajuns la magazin, bărbatul i-a prezentat situația vânzătoarei de 39 de ani. Fiind beat, în timpul discuțiilor în contradictoriu, clientul a abordat un limbaj neadecvat și a început să o înjure pe vânzătoare. Cea din urmă a pus mâna pe o rolă cu pungi de plastic și l-a lovit pe clientul nemulțumit. 

Atunci, individul a pus mâna pe telefon și a sunat la 112, unde a solicitat intervenția polițiștilor pentru că ar fi agresat fizic.

La fața locului a intervenit un echipaj de poliție care a aplanat situația și l-a dus pe apelant la sediul Secției de Poliție Adâncata. Pe urmă, individul a solicitat intervenția unei ambulanțe pentru a primi îngrijiri medicale.

Clientul nemulțumit lovit de vânzătoare a spus că nu vrea să formuleze plângere penală împotriva agresoarei.

Oamenii legii au întocmit un dosar penal pentru săvârșirea infracțiunii de „lovirea sau alte violențe”.

 

Adauga comentariu